donderdag 16 december 2010

workshop

Woensdag heb ik een middag door gebracht in de bibliotheek van Oss. Vanwege het 60 jarig bestaan van de Suske en Wiske strip was ik uitgenodigd om kinderen te leren striptekenen en om te signeren. Het begon om 2 uur met 1 kind, maar naarmate de tijd voorderde kwamen er gelukkig steeds meer kinderen bij. Het leren tekenen verliep zo voorspoedig dat er nog maar weinig tijd overbleef om te signeren. Om 5 uur was het einde oefening en ben ik weer huiswaarts gegaan.
Vandaag was onderstaand artikel te vinden op internet. Er zijn mij ook nog foto's beloofd en als die binnen zijn zal ik die er ook op zetten.

Ook hebben we de lokale televisie gehaald. Bij ongeveer 2.25 minuten begint het item over de workshop.

1 opmerking:

Anoniem zei

Goed bezig, Dick!! Dit zijn de toekomstige stripfans die hopelijk het stripvirus van ons gaan overnemen ;-)

Alvast fijne feestdagen gewenst, Martin