donderdag 23 december 2010

kerstmis 2010

Het is alweer bijna zover, kerstmis 2010.

Een tijd van vreugde, gezelligheid en lekker eten. Ik zeg niet dat je dit alles wat moet matigen, maar denk eens aan iemand die het zwaarder heeft dan jij, die met veel verdriet rondloopt of iemand die je hulp kan gebruiken.

Het is raar dat dit soort uitspraken altijd rond de Kerst vallen. Dus zeg ik, doe het niet nu, maar doe het gewoon het hele volgende jaar. Ik en mijn vrouw Cindy hebben de uitwerking van vriendschap aan de lijve ondervonden. Vriendschap die soms uit een hoek kwam die je totaal niet verwachte. Kennissen die uitgegroeid zijn tot ware vrienden omdat ze de moeite namen om een luisterend oor te bieden. En daar ben ik (zijn wij) dankbaar voor. Ik hoop dat ik (wij) het voor hun ook nog eens terug kan (kunnen) doen.

Dus geniet van de komende dagen, voor je het weet zijn ze weer voorbij.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Dick,

alweer een mooie kaart ;-)

Hele fijne feestdagen gewenst en alvast de beste wensen voor 2011 met een hele goede gezondheid.

Martin